W 2024 roku ogólne zasady funkcjonowania Lokalnej Komunikacji Autobusowej pozostają bez zmian. Przejazdy liniami 1-6 obsługiwanymi przez Miasto i Gminę Serock pozostają bezpłatne dla wszystkich pasażerów poruszających się komunikacją po terenie Miasta i Gminy Serock. Oznacza to, że nie tylko mieszkańcy, ale także osoby przebywające w gminie i chcące się po niej poruszać autobusami lokalnej komunikacji zrobią to bezpłatnie.
Jednak już przekroczenie granicy gminy wiąże się z koniecznością wykupienia biletu jednorazowego u kierowcy lub posiadania biletu miesięcznego, który można zakupić od przewoźnika w wybrane dni miesiąca.
Opłaty za przejazdy poza teren gminy zostały wprowadzone w odpowiedzi na Państwa potrzeby odnośnie możliwości zapewnienia większej ilości miejsc dla mieszkańców gminy Serock, na liniach, z których pasażerowie korzystają najczęściej.
Ceny biletów w 2024 roku pozostają na dotychczasowym poziomie -> CENNIK
Ponadto w 2024 r. pozostają bezpłatne dla wszystkich pasażerów:
- Dojazd do przystanku Zegrze Południowe 01 oraz powrót z przystanku Zegrze Południowe 02 (tzw. dojazd do SKM S-4) Liniami nr 5 i 6
- Komunikacja Liniami nr 1, 2 i 5 do/z przystanku Komornica Szkoła.
Zmiany w LKA, jakie zostały wprowadzone od 1 stycznia 2024 r. przedstawione są poniżej:
- Wydłużono Linię 3 i 4 do miejscowości Cupel
- Utworzono dodatkową parę kursów na Linii 5 w dni robocze na trasie Serock - Dębe – PKP Legionowo oraz PKP Legionowo – Dębe – Serock,
- Na trasie Linii 1 i 2 dodano przystanki Stasi Las Prosta 01/02,
- Na trasie Linii 3 i 4 dodano przystanki Wierzbica IV i Wierzbica V.
ZGŁASZANIE UWAG I SUGESTII
Wszelkie sugestie dotyczące funkcjonowania Lokalnej Komunikacji Autobusowej (linie 1-6) prosimy kierować do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku na adres e-mail: komunikacja@serock.pl z hasłem "sugestie LKA" w temacie, lub telefonicznie na numer: 22 782 88 42. Państwa uwagi będą pomocne przy dokonywaniu analizy całego przedsięwzięcia oraz wprowadzeniu ewentualnych zmian.
Pytania, sugestie oraz skargi można zgłaszać również bezpośrednio do Operatora tj. Obraziński Transport Group Sp. z o.o. na adres e-mail: magnettrans@op.pl oraz telefonicznie w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00 na numer 694 200 922.