decoration

Klauzula informacyjna – nagrywanie rozmów telefonicznych

Klauzula informacyjna – nagrywanie rozmów telefonicznych


Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Serocku, ul. ul. Kościuszki 15, 05-140 Serock, tel.: + 48 22 782 71 39.

Inspektor Ochrony Danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw osób, których dane dotyczą pod adresem email: daneosobowe@ops.serock.pl.

Cele i podstawa prawna przetwarzania

Nagrywanie rozmów telefonicznych przychodzących odbywa się w celu:

  • zapewnienia najwyższej jakości obsługi interesantów,
  • ochrony prawnej Administratora i jego pracowników (dowodowe zabezpieczenie przebiegu rozmów),
  • zapewnienia bezpieczeństwa informacji oraz zgodności z procedurami obsługi.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest:

– art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą,

- art. 6 ust 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, tj. w tym przypadku zapewnienia najwyższej jakości obsługi interesantów, oraz ochrony prawnej Administratora i jego pracowników.

Zakres przetwarzanych danych

W ramach nagrywania rozmów przetwarzane są:

– numer telefonu osoby dzwoniącej,

– treść rozmowy, w tym podane przez rozmówcę dane osobowe i inne informacje przekazane w trakcie połączenia.

Odbiorcy danych

Nagrania rozmów mogą być udostępnione wyłącznie:

– upoważnionym pracownikom OPS w Serocku,

– podmiotom świadczącym usługi serwisowe i teleinformatyczne na rzecz OPS na podstawie stosownych umów powierzenia,

– organom publicznym i innym podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

Okres przechowywania danych

Nagrania rozmów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych powyżej, nie dłużej jednak niż 3 miesiące od dnia nagrania, chyba że nagranie stanowi dowód w postępowaniu – wówczas przechowuje się je do czasu prawomocnego zakończenia sprawy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

– dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

– sprostowania (poprawiania) swoich danych,

– ograniczenia przetwarzania,

– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

– usunięcia danych (w przypadkach przewidzianych prawem),

– wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

Dobrowolność podania danych

Podanie danych w trakcie rozmowy telefonicznej jest dobrowolne, jednak ich nieprzekazanie może uniemożliwić realizację sprawy w formie telefonicznej. Istnieje możliwość załatwienia sprawy osobiście w siedzibie OPS lub korespondencyjnie.

Bądź na bieżąco!

Odkryj Serock z naszą aplikacją mobilną! Znajdź najbliższe wydarzenia, atrakcje i ważne informacje. Pobierz teraz i zanurz się w pełnym możliwości życiu miejskim!