Realizacją prac zajmowała się firma ŚRODOWISKO I INNOWACJE Sp. z o.o. ul. Złota 59, 00-120 Warszawa. Prace zostały zrealizowane w okresie od 10.07.2023 r. do 27.09.2023 r. Całkowity koszt zadania wyniósł 84.767,81 zł, z czego z budżetu Miasta i Gminy Serock pochodziło 59.870,69 zł, zaś 24.897,12 zł (40% kosztów kwalifikowanych zadania) pochodziło z dotacji uzyskanej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa.
Osoby, które są zainteresowane bezpłatnym unieszkodliwieniem azbestu w 2024 roku już teraz zachęcamy do składania wniosków. Druki formularzy dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku (Biuro Obsługi Mieszkańca - stanowisko nr 4) lub na stronie internetowej: https://www.serock.pl/780,wnioski-o-odbior-azbestu.
Więcej informacji w sprawie można uzyskać pod nr tel. /22/ 782-88-39 lub 782-88-53.