22 maja Miasto i Gmina Serock zawarła umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie realizacji zadania, pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Serock w 2023 r.”.
W ramach zawartej umowy planowane jest usunięcie i uszkodliwienie ok. 174 Mg wyrobów zawierających azbest znajdujących się na 57 nieruchomościach.
Osoby, które są zainteresowane bezpłatnym unieszkodliwieniem azbestu w 2024 roku już teraz zachęcamy do składania wniosków.
Druki formularzy dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku (Biuro Obsługi Mieszkańca - stanowisko nr 2) lub na stronie internetowej www.serock.pl w zakładce dbamy o środowisko – zadania – odbiór azbestu. Więcej informacji w sprawie uzyskać można pod nr tel. /22/ 782-88-39 i /22/ 782-88-53.