decoration

Podpisanie porozumienia w sprawie modernizacji systemów alarmowych

Inwestycje
30 stycznia 2025 17:37

30 stycznia 2025 roku w urzędzie podpisano porozumienie o współpracy pomiędzy Komendantem Powiatowym Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie, bryg. Karolem Mendakiem, Ochotniczą Strażą Pożarną w Serocku, reprezentowaną przez Prezesa Zarządu Miejsko-Gminnego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP druha Sławomira Czerwińskiego, a Urzędem Miasta i Gminy w Serocku, reprezentowanym przez Burmistrza Miasta i Gminy Serock Artura Borkowskiego.

Celem porozumienia jest poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy poprzez wdrożenie nowoczesnych systemów, które umożliwią szybkie i efektywne ostrzeganie przed zagrożeniami. Montaż systemów alarmowych, takich jak syreny i inne urządzenia do szybkiego przekazywania informacji, ma na celu zminimalizowanie ryzyka i zapewnienie mieszkańcom poczucia bezpieczeństwa w obliczu różnorodnych zagrożeń.

Podpisanie porozumienia to ważny krok w budowaniu silniejszego i bardziej zintegrowanego systemu bezpieczeństwa na terenie Miasta i Gminy Serock.

Projekt zostanie zrealizowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) oraz Programu MSWiA „Odporność na kryzys – optymalizacja Służb Państwowych odpowiadających za bezpieczeństwo”.

Galeria

Bądź na bieżąco!

Odkryj Serock z naszą aplikacją mobilną! Znajdź najbliższe wydarzenia, atrakcje i ważne informacje. Pobierz teraz i zanurz się w pełnym możliwości życiu miejskim!