Urząd Miasta i Gminy Serock uruchomił usługę mobilnego urzędnika. Pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Serocku dojedzie do tych osób, które nie mają możliwości załatwienia pilnej sprawy urzędowej, ze względu na poważną chorobę, niepełnosprawność czy sprawowanie opieki nad osobą niepełnosprawną. Rozwiązanie dedykowane jest także dla mieszkańców gminy Serock w wieku 75+. Urzędnik dostarczy potrzebne druki, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie je a następnie zarejestruje w urzędzie.
Mobilny Urzędnik pomoże szczególnie w sprawach związanych z wyrobieniem dowodu osobistego, zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego/czasowego, zgłoszeniem zgonu.
Aby skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika należy skontaktować się telefonicznie – tel. 22 782 88 05 w godzinach pracy Urzędu.
Usługa jest realizowana w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Serock.